Bestelinformatie
Wij hanteren een eenvoudig bestelproces, waarbij u niet hoeft in te loggen. Bij het bestellen volgt u onderstaande stappen. De prijzen op onze website zijn standaard exclusief BTW. U kunt bij het productoverzicht ook aangeven dat u de prijzen inclusief BTW wilt zien. Bij het afronden van uw bestelling wordt altijd het totaalbedrag inclusief BTW getoond.
1.
U maakt in de webwinkel een keuze uit de gewenste artikelen en plaatst deze in uw winkelwagen.
2.
Zodra u alle gewenste artikelen in uw winkelwagen heeft, controleert u de aantallen en gaat u verder naar de kassa.
3.
In de kassa vult u uw persoonlijke gegevens in, kiest u een betaalwijze (bankoverschrijving, iDEAL of onder rembours) en bepaalt u de verzendwijze (afhalen is uitsluitend mogelijk op afspraak). Vervolgens bevestigt u de bestelling.
De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 6,00 exclusief BTW. Dit is altijd aangetekende en verzekerde verzending via PostNL. Voor sommige producten is het ook mogelijk om met postzegels via de brievenbus te verzenden. U ziet dan een melding in de winkelwagen voor het doen van een prijsaanvraag. Verzending met postzegels is altijd op uw eigen risico, wij zijn niet aansprakelijk voor kwijtraken of beschadiging.
Buiten Nederland leveren we alleen op basis van vooruitbetaling. Binnen de EU berekenen we € 16,50 exclusief BTW verzendkosten, buiten de EU worden de verzendkosten apart berekend.
4.
Als u gekozen heeft voor de betaalwijze iDEAL, gaat u nu verder naar de iDEAL-website om uw betaling te verrichten. Na afloop keert u terug op onze website. U bent dan klaar met bestellen.
5.
Wij nemen uw bestelling in behandeling nadat wij uw bestelling en betaling hebben gecontroleerd. Wanneer wij de bestelde artikelen op voorraad hebben, wordt uw bestelling normaal gesproken binnen 24 uur (1 werkdag) verzonden. Voor de overige producten vindt u de verwachte levertijd altijd bij het betreffende artikel. Lees ook onze extra informatie over levertijd.
Retourneren en ruilen
Let op: alle aanbiedingsartikelen (gekocht vanaf 01-01-2018) kunnen niet worden geruild of geretourneerd.
Voor artikelen gekocht voor 01-01-2018 geldt:
Wij doen altijd ons uiterste best om u een product te leveren wat aan uw verwachtingen voldoet. Als dat niet het geval is, kunt u het artikel vaak ruilen en anders retourneren. Wij hanteren de volgende richtlijnen:
- U kunt uw ruiling of retour tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling aanmelden, bij voorkeur per e-mail. Wij stellen het op prijs dat u daarbij ook de reden van ruiling of retour vermeldt, om onze dienstverlening te verbeteren.
- Na uw aanmelding van ruiling of retour heeft u nog 14 dagen om het product aan ons terug te sturen. De kosten van de retourzending zijn daarbij voor uw rekening en worden niet door ons terugbetaald. Wij adviseren altijd aangetekende verzending.
- De te ruilen of retourneren producten dienen ongebruikt, niet beschadigd en niet vuil te zijn. Ook moeten de producten in de originele verpakking worden geretourneerd en moet deze verpakking netjes geopend zijn. Eventuele schades aan het product brengen we in mindering op het terug te betalen bedrag (indien van toepassing).
- Na goede ontvangst van de retourproducten ontvangt u hiervan het aankoopbedrag terug. Stuurt u de gehele bestelling terug, dan ontvangt u het volledige betaalde bedrag terug. Bij het retourneren van een rembourszending worden de extra rembourskosten niet terugbetaald; u ontvangt het standaard bedrag aan verzendkosten retour op uw rekening. Stuurt u een gedeelte van de bestelling terug, dan ontvangt u alleen het aankoopbedrag van de betreffende producten terug.
- Bij een ruiling verwerken we uw verzoek na goede ontvangst van het te ruilen product. De eerste ruilzending is daarbij gratis. Voor iedere volgende ruiling worden de standaard verzendkosten berekend.
- Uitgesloten van ruilen en retourneren zijn op maat gemaakte producten, magazijnopruimingsartikelen en artikelen waarvoor retourneren en ruilen specifiek zijn uitgesloten. Deze informatie vindt u altijd op de productpagina.